Cum funcţionează preluarea de la domiciliu:
Preluăm echipamentul de la tine de acasă
Îl diagnosticăm
Îţi solicităm aprobarea pentru reparaţie
Îţi livrăm înapoi echipamentul
Trimite echipament in service
Cost transport 50 lei – include preluarea și returnarea.
- 50 lei – include preluare si returnare laptop/ PC/ consola (toate județele);
- ASIGURĂ-TE CA ECHIPAMENTUL ESTE AMBALAT CORESPUNZĂTOR PENTRU TRANSPORT.
- După ce ajunge echipamentul în service, diagosticarea defectului se face într-un interval de 12-72 ore;
- După diagnosticare, vă sunăm pentru a vă transmite detaliile defecţiunii şi costul reparaţiei;
- În cazul acceptării reparaţiei şi dacă piesele necesare le avem pe stoc, reparaţia este efectuată în aceeaşi zi;
- De îndată ce echipamentul este reparat şi testat, următoarea zi ajunge înapoi la dvs.
- Ce echipamente preluăm de la domiciliu: laptop şi calculator desktop;
- Cel mai repede, echipamentul poate fi preluat în ziua următoare după înregistrarea preluării.
- Echipamentul se ridică doar în baza unui AWB.
- Intervalul orar de preluare 13:00-18:00 Luni-Vineri.
- Diagnosticarea echipamentului, este posibilă doar în service, cu ajutorul tehnicienilor şi a aparaturii dedicate.
- În cazul unei defecţiuni în garanţie, preluarea echipamentului de la domiciliu nu face obiectul garanţiei, acesta este un serviciu OPŢIONAL.
Salut IT SOLUTIONS SRL
CUI: RO34278100
Nr. Reg. Com: J40/3611/2015
Punct de lucru: Str. Stoian Militaru, nr. 139, sector 4, Bucureşti.