Intrebari utile

Cele mai frecvente intrebari ale clientilor

Sunt prea departe de service, locuiesc in unul din sectoarele 1, 2, 3, 5, 6
Daca sunteti prea departe de noi, puteti oricand opta pentru ridicare echipament de la domiciliu Vezi detalii
Am un laptop/calculator defect, cum aflu cat ma costa reparatia?
Pentru intocmirea completa a devizului de reparatie, procedura de lucru presupune DIAGNOSTICAREA echipamentului inainte. In urma diagnosticarii vei sti exact ce problema are si cat costa reparatia.
Diagnosticarea echipamentului se realizeaza in momentul cand vin in service?
Pentru o diagnosticare exacta si completa a echipamentului, acesta este necesar sa fie lasat in service. Termenul nostru garantat pentru diagnosticare este intre 24-48 de ore. Poate varia in functie de complexitatea defectului si de nivelul de aglomeratie din service.
In cat timp aflu de defect are si cat costa reparatia?
Termenul garantat pentru diagnosticare este intre 24-48 de ore. Dupa ce am finalizat diagnosticarea, te sunam si iti spunem toate detaliile despre echipament si costurile exacte pentru reparatie.
Reparati echipamente care inca se afla in perioada de garantie?
Din pacate NU, daca echipamentul inca se afla in perioada de garantie, trebuie sa suni unde l-ai cumparat pentru a te indruma catre un service autorizat unde il poti repara fara a pierde garantia.
Reparati la domiciliu ?
Nu efectuam reparatii la domiciliul clientului. Singura varianta in care te putem ajuta daca esti prea departe de noi si nu poti ajunge in service este cu serviciul de preluare echipament de la domiciliu.
Se pierd datele importante in urma diagnosticarii sau reparatiei?
Daca hard disk-ul nu a fost afectat, datele NU se vor pierde, acestea vor fi salvate pe o alta unitate externa, urmand ulterior sa le copiem inapoi pe calculator sau laptop.
Daca echipamentul a fost preluat de la domiciliu, in cat timp il am inapoi?
Diagnsticarea se realizeaza in maxim 48 de ore, in urma diagnosticarii vom sti exact un termen final de reparatie. In cele mai multe cazuri un echipament preluat de la domiciliu este returnat in 2-5 zile lucratoare (in functie de complexitatea defectului si termenul de livrare al pieselor)
Open

Joi - Vineri - 15-16.08.2019 (Sf. Maria) - NU LUCRAM