Întrebări frecvente

Prețul de reparație variază în funcție de modelul echipamentului, gravitatea defectului, costul pieselor. Pentru a putea spune un preț de reparație exact, este necesar să avem echipamentul în service și să-i facem o diagnosticare completă pentru a vedea înainte ce presupune reparaţia. Doar după ce știm exact defectul îți putem spune un cost al reparației.

Lista estimativă de prețuri o poți consulta accesând acest link (lista preturi).

Timpul necesar pentru reparaţie este influențat de gravitatea defecţiunii, disponibilitatea pieselor și nivelul de aglomerare din service.

Modalitatea de lucru presupune ca înainte de reparație să se efectueze diagnosticarea completă în care se determină exact tipul defecţiunii și ce presupune reparaţia.

După diagnosticare putem estima când o să fie gata laptopul. Majoritatea echipamentelor se repară într-un interval de 2-5 zile lucrătoare. Excepție fac cele pentru care piesele nu se găsesc în România și trebuie comandate de la un furnizor extern.

Diagnosticarea este gratuită doar dacă echipamentul se repară. În cazul în care nu se dorește reparaţia după ce diagnosticarea a fost efectuată, aceasta este contra cost.

Timpul estimativ de diagnosticare variază între 1-5 zile lucrătoare. Există perioade din an în care suntem foarte aglomeraţi iar termenul de diagnosticare poate suferi modificări.

De obicei NU. Pe loc putem oarecum estima un cost al reparaţiei. Costul exact al reparației ţi-l transmitem după ce laptopul este verificat în detaliu de către un tehnician.

Din păcate NU. Echipamentele se repară în ordinea intrării în service și în funcție de gravitatea defecţiunii.

După ce am finalizat reparaţia, te informăm privind acest lucru prin SMS, după care echipamentul poate fi ridicat din service oricând în timpul programului de lucru.

Programul de lucru îl poți vedea la pagina de contact (vezi program).

Din păcate nu reparăm la domiciliu dar puteți apela cu încredere la serviciul nostru de preluare a echipamentului de la domiciliu. Tot ce trebuie să faceţi este o programare online iar în aproximativ 1-2 zile lucrătoare curierul va trece să ridice echipamentul. Înregistrează o programare online aici.

Nu reparăm placa video de calculator și nici nu recomandăm să încercaţi repararea acesteia. Motivul este că o eventuală reparaţie nu este tocmai ieftină și sunt șanse mari ca după scurt timp de la reparație să se defecteze iarăși.

Orice reparație cât și piesa beneficiează de garanţie.

Bineînţeles că putem instala orice program cu licenţa de care aveți nevoie. Condiţia este să achiziţionaţi licenţa dacă noi nu v-o putem furniza.

Din păcate, deocamdată nu colaborăm direct cu niciunul dintre producătorii de laptopuri astfel încât să fim autorizați direct de către aceștia pentru reparaţia laptopurilor. Cu alte cuvinte, nu te putem ajuta cu o reparație fără să pierzi garanția de la producător.

Stai liniştit! Dacă este nevoie să reparăm partea de software, datele tale le salvăm înainte astfel încât să nu pierzi nimic important de pe hard disk. Excepție fac situațiile în care defecţiunea echipamentului a fost de așa natură încât a afectat hard disk-ul înainte să ajungi cu echipamentul în service.

Vrei sa afli mai multe?

Scrie-ne un mesaj




    Ce spun clienții

    Salut IT oferă servicii foarte profi. Băieții sunt super de treabă şi rezolvă problema super rapid.
    Per total foarte mulţumit.

    Laptopul meu în vârstă de 7 ani a fost întinerit de echipa Salut IT. După intervenţie se mişcă la fel de bine ca atunci când l-am cumpărat. Mulţumesc Salut IT!

    Am apelat la serviciile firmei de reparaţii calculatoare SALUT-IT.Ţin să menţionez faptul că sunt foarte mulţumit de serviciile oferite. Recomand cu căldură.

    Totul a decurs la superlativ: contact cu reacţie imediată, diagnosticare şi rezolvare în timp minim, preţ convenabil, personal amabil. Sunt un viitor client permanent.