Preluare de la domiciliu

Preluare echipament de la domiciliu


Daca nu ai timp sa te deplasezi cu laptop-ul sau calculatorul in service

  • Timp sa ajungem la tine: 24-72 ore
  • Tarif preluare: 50 lei (include preluarea, diagnosticarea si returnarea)
  • Siguranta: echipamentul se preda in baza unui proces-verbal
  • Diagnosticare gratuita: pentru echipamentele preluate de la domiciliu
  • Mod de lucru transparent: te contactam telefonic pentru stabilirea oricarui mic detaliu
linie

Cum se procedeaza


Speram ca prin transparenta modului de lucru, sa apelezi cu incredere la acest serviciu daca chiar nu ai timp sa ne vizitezi personal
  • Pasul 1Programarea
  • Pasul 2Preluare echipament
    Vei fi contactat de catre colegul nostru care se va ocupa cu preluarea echipamentului
  • Pasul 3Diagnosticarea si reparatia
    Intr-un interval de 36-48 de ore, vei sti ce problema are si cat costa reparatia
  • Pasul 4Acordul clientului
    Dupa finalizarea diagnosticarii, se asteapta acordul clientului pentru a merge mai departe cu reparatia
  • Pasul 5Testarea si returnarea
    Dupa ce echipamentul a fost testat si este perfect functional, te contactam pentru returnare. Simplu nu?

  • Cel mai repede, echipamentul poate fi preluat ziua urmatoare dupa inregistrarea preluarii online/telefonic
  • Echipamentul se preda reprezentatului Salut IT doar in baza unei fise de predare in service stampilata
  • Timpul necesar pentru diagnosticarea echipamentelor preluate de la domiciliu variaza intre 24-72 ore
  • Interval orar de preluare 10:00-18:00 Luni-Vineri
  • Nu efectuam reparatii/diagnosticari la domiciliu
  • Diagnosticarea exacta a echipamentului, este posibila doar in service, cu ajutorul tehnicienilor si aparaturii dedicate
  • Diagnosticarea este gratuita pentru echipamentele preluate de la domiciliu
  • Cost serviciu de preluare - 50 lei (se plateste la preluarea echipamentului)
  • Ce obtii cu acesti 50 lei (preluarea echipamentului de la domiciliu, birou / o diagnosticare completa si exacta / returnarea acestuia)
  • Platesti reparatia doar dupa ce ai verificat si tu ca este totul in regula
  • In cazul unei defectiuni in garantie, preluarea echipamentului de la domiciliu nu face obiectul garantiei, acesta este un serviciu OPTIONAL
  • Sambata si Duminica, nu se fac preluari
Salut IT SOLUTIONS SRLcrd

CUI: RO34278100
Nr ord reg com: J40/3611/2015
Punct de lucru: Str. Huedin, nr 29, sector 4, Bucuresti