Cum funcţionează preluarea de la domiciliu:

Preluăm echipamentul de la tine de acasă
Îl diagnosticăm
Îţi solicităm aprobarea pentru reparaţie
Îţi livrăm înapoi echipamentul

Trimite echipament in service

Cost transport 50 lei – include preluarea și returnarea.

Detalii de contact

Adresa de preluare a echipamentului

Detalii echipament

Informaţii privind preluarea echipamentului

Dum Luni Mar Mie Joi Vin Sam

  • 50 lei – include preluare si returnare laptop/ PC/ consola (toate județele);
  • ASIGURĂ-TE CA ECHIPAMENTUL ESTE AMBALAT CORESPUNZĂTOR PENTRU TRANSPORT.
  • După ce ajunge echipamentul în service, diagosticarea defectului se face într-un interval de 12-72 ore;
  • După diagnosticare, vă sunăm pentru a vă transmite detaliile defecţiunii şi costul reparaţiei;
  • În cazul acceptării reparaţiei şi dacă piesele necesare le avem pe stoc, reparaţia este efectuată în aceeaşi zi;
  • De îndată ce echipamentul este reparat şi testat, următoarea zi ajunge înapoi la dvs.
  • Ce echipamente preluăm de la domiciliu: laptop şi calculator desktop;
  • Cel mai repede, echipamentul poate fi preluat în ziua următoare după înregistrarea preluării.
  • Echipamentul se ridică doar în baza unui AWB.
  • Intervalul orar de preluare 13:00-18:00 Luni-Vineri.
  • Diagnosticarea echipamentului, este posibilă doar în service, cu ajutorul tehnicienilor şi a aparaturii dedicate.
  • În cazul unei defecţiuni în garanţie, preluarea echipamentului de la domiciliu nu face obiectul garanţiei, acesta este un serviciu OPŢIONAL.

Salut IT SOLUTIONS SRL

CUI: RO34278100
Nr. Reg. Com: J40/3611/2015
Punct de lucru: Str. Stoian Militaru, nr. 139, sector 4, Bucureşti.