Cum funcţionează preluarea de la domiciliu:

Preluăm echipamentul de la tine de acasă
Îl diagnosticăm
Îţi solicităm probarea pentru reparaţie
Îţi livrăm înapoi echipamentul

Trimite GRATUIT laptop in service

Include preluarea și returnarea echipamentului.

Detalii de contact

Adresa de preluare a echipamentului

Detalii echipament

Informaţii privind preluarea echipamentului

Dum Luni Mar Mie Joi Vin Sam

  • Preluare si returnare laptop – GRATUIT (toate județele);
  • Preluare si returnare unitate PC/consola – 50 lei (toate județele)
  • ASIGURĂ-TE CA ECHIPAMENTUL ESTE AMBALAT CORESPUNZĂTOR PENTRU TRANSPORT
  • După ce ajunge echipamentul în service, diagosticarea defectului se face într-un interval de 12-72 ore;
  • După diagnosticare, vă sunăm pentru a vă transmite detaliile defecţiunii şi costul reparaţiei;
  • În cazul acceptării reparaţiei şi dacă piesele necesare le avem pe stoc, reparaţia este efectuată în aceeaşi zi;
  • De îndată ce echipamentul este reparat şi testat, următoarea zi ajunge înapoi la dvs.
  • Ce echipamente preluăm de la domiciliu: laptop şi calculator desktop;
  • Cel mai repede, echipamentul poate fi preluat în ziua următoare după înregistrarea preluării.
  • Echipamentul se ridică doar în baza unui AWB.
  • Intervalul orar de preluare 13:00-18:00 Luni-Vineri.
  • Diagnosticarea echipamentului, este posibilă doar în service, cu ajutorul tehnicienilor şi a aparaturii dedicate.
  • În cazul unei defecţiuni în garanţie, preluarea echipamentului de la domiciliu nu face obiectul garanţiei, acesta este un serviciu OPŢIONAL.

Salut IT SOLUTIONS SRL

CUI: RO34278100
Nr. Reg. Com: J40/3611/2015
Punct de lucru: Str. Stoian Militaru, nr. 139, sector 4, Bucureşti.