Diagnosticare laptop defect

De ce să alegi Salut IT?

Reparatie rapida

Majoritatea echipamentelor sunt reparate intr-un interval de 48-72 ore.

TU detii controlul

Echipamentul nu se repara pana nu iti dai acordul asupra reparatiei si a costului final.

Lucram transparent

Vezi oricand in ce stadiu al reparatiei se afla laptopul tau in service.

Garantie 200%

Garantie tehnica la orice reparatie. Garantam moral calitatea si durata.

Ştii exact ce problemă are laptopul, indiferent de tipul defecţiunii

Probleme de afişaj

Diagnosticăm exact defectele ce pot determina laptopul să nu afişeze imagine pe display. Imaginea fiind neagră, albă sau în diverse culori.

Probleme cu placa de bază

Suntem calificaţi atât cu personal cât şi cu echipamente şi piese necesare ca să intervenim în siguranţă pentru remedierea defectelor de placă de bază.

Defecte ale perifericelor

Identificăm şi remediem fără complicaţii şi într-un timp foarte scurt, defecte de ansamble precum hard disk, balamale, display, carcasă, tastatură, etc.

Ce presupune diagnosticarea completă a unui laptop

  • Diagnosticarea exactă şi completă a unui laptop se poate realiza doar în service cu ajutorul echipamentelor specializate şi a pieselor necesare;
  • Laptopul se lăsă în service iar noi în intervalul de timp estimat la recepţie, vom transmite rezultatul diagnosticului;
  • Pe lângă verificarea defectului reclamat, vom verifica şi celelalte componente astfel încât să ştim exact dacă laptopul mai are şi alte probleme;
  • După finalizarea diagnosticării, te sunăm şi îţi transmitem toate detaliile legate de cele constatate, soluţia de reparaţie, costuri, recomandări, etc;
  • Dacă eşti de acord cu propunerea noastră, vom trece mai departe către finalizarea reparaţiei;
  • Dacă nu eşti de acord cu propunerea noastră, poţi refuza reparaţia iar noi îţi vom preda laptopul înapoi aşa cum l-ai adus.
  • În cazul laptopurilor cu defecte la placa de bază, este posibil ca în urma procedurilor de diagnosticare, manifestarea defectului să fie diferită faţă de atunci când ai venit cu el în service;
  • În cazul refuzului de reparaţie după diagnosticare, se achită taxa de diagnosticare specificată în fişa de predare a laptopului în service.

Posibile defecte ce pot apărea în cazul laptopurilor

Defecte ale plăcii de bază

  • Porneşte şi se opreşte imediat după o secundă;
  • Porneşte dar pe display nu afişează nimic;
  • În timpul funcţionării se închide brusc;
  • La pornire, ecranul rămâne negru şi se aud trei sau mai multe beep-uri;
  • Încărcătorul face contact decât într-o anumită poziţie;
  • Pe display au apărut dungi colorate;
  • Când apeşi pe butonul de Power, nu se întâmplă nimic;
  • Nu se mai încarcă bateria cu toate că acum câteva zile bateria era funcţională;
  • Ai vărsat lichid pe tastatură iar acum laptopul nu se mai aprinde;
  • Ai scăpat laptopul pe jos iar acum când vrei să-l porneşti, nu se întâmplă nimic;
  • Porturile USB nu mai fac contact;
  • Ai introdus un dispozitiv greşit în unul dintre porturile laptopului şi s-a închis brusc.

Defecte de afişaj

  • Ecranul este negru complet;
  • Imaginea se vede foarte întunecată;
  • Au apărut dungi vericale sau orizontale pe display;
  • Display-ul este spart;
  • Când mişti ecranul faţă-spate, imaginea se distorsionează ori apar dungi;
  • Ecranul se vede doar pe jumătate;
  • Imaginea se vede doar dacă conectezi un monitor extern.

Defecte de carcasă

  • Laptopul a căzut pe jos şi s-a spart în zona mufei de alimentare;
  • S-a rupt capacul din spatele display-ului;
  • Rama de plastic din jurul display-ului s-a rupt;
  • Balamalele au ieşit prin partea de jos a laptopului;
  • Prinderile balamalelor din partea de jos a laptopului s-au rupt;
  • Balamalele s-au rupt de la îmbinarea display-ului cu placa de bază;
  • Când ridici ecranul, carcasa se desprinde.

Defecte ale elementelor periferice

  • În timpul funcţionării apare un ecran albastru cu mult scris alb;
  • Laptopul se încarcă mult mai greu;
  • Aleatoriu în timpul funcţionării imaginea rămâne blocată;
  • Nu intră în Windows, rămâne blocat la iconiţa de încărcare;
  • La pornire, laptopul rămâne blocat la primul ecran cu logo;
  • Nu intră în Windows, se restartează în continuu;
  • Porneşte dar nu afişează imagine pe ecran.
  • La pornire, intră direct în BIOS.

Sfaturi utile de la un tehnician

  • Dacă nu ai experienţă, nu încerca să dezmembrezi tu singur laptopul acasă în speranţa că a ieşit o mufă şi ai rezolvat problema. În cele mai multe cazuri provoci mai multe pagube ceea ce duce la costuri mai mari de reparaţie;
  • Acelaşi lucru de mai sus, valabil şi pentru prietenul tău “specialist”;
  • Atunci când laşi laptopul în service pentru diagnosticare este util sa precizezi toate aspectele ce îl pot ajuta pe tehnician să depisteze defectul mai uşor.

Vrei sa afli mai multe?

Scrie-ne un mesaj




    Ai nevoie de ajutor? Vorbeşte cu unul dintre consultanţii noştri