Preluare echipament de la domiciliu


Daca nu ai timp sa vii cu laptop-ul sau calculatorul in service

  • Timp sa ajungem la tine: 24-72 ore
  • Tarif preluare: 50 lei (include preluarea, diagnosticarea si returnarea)
  • Siguranta: echipamentul se preda in baza unui proces verbal
  • Diagnosticarea gratuita: pentru echipamentele preluate de la domiciliu
  • Mod de lucru transparent: te contactam telefonic pentru stabilirea oricarui mic detaliu
linie

Cum se procedeaza


Speram ca prin transparenta modului de lucru, sa apelezi cu incredere la acest serviciu daca chiar nu ai timp sa ne vizitezi personal
  • Pasul 1Programarea
  • Pasul 2Preluare echipament
    Vei fi contactat de catre colegul nostru ce se va ocupa cu preluarea echipamentelor
  • Pasul 3Diagnosticarea si reparatia
    Intr-un interval de 36-48 de ore, vei sti ce problema are si cat costa reparatia
  • Pasul 4Acordul clientului
    Dupa ce terminam diagnosticarea, ne oprim din lucru si asteptam confirmarea ta, pentru a merge mai departe
  • Pasul 5Testarea si returnarea
    Dupa ce echipamentul a fost testat si este perfect functional, te contactam pentru returnare. Simplu nu ?

  • De cele mai multe ori, echipamentele sunt preluate in 24/ore de la programare
  • Echipamentul se preda reprezentatului Salut IT doar in baza unei fise de predare in service / cate un exemplar
  • Timpul necesar pentru diagnosticarea echipamentelor preluate de la domiciliu este  de 24-72 ore
  • Intervalul orar in care efectuam preluari de la domiciliu este intre 12:00-17:00 de Luni-Vineri
  • Nu efectuam reparatii/diagnosticari la domiciliu
  • Diagnosticarea exacta se poate face doar in service cu ajutorul aparaturii si programelor dedicate
  • Diagnosticarea este gratuita pentru echipamentele preluate de la domiciliu
  • Cost taxa preluare - 50 lei (se achita inainte cand ne dai laptop-ul)
  • Ce obtii cu acesti 50 lei (preluarea echipamentului de la domiciliu, birou / diagnosticarea completa a echipamentului / returnarea acestuia)
  • Beneficiezi din PRIMA de 10% discount la reparatie
  • Platesti reparatia doar dupa ce ai verificat ca este totul in regula
  • In cazul unei defectiuni in garantie, preluarea echipamentului de la domiciliu nu face obiectul garantiei, acesta este un serviciu OPTIONAL
  • Serviciul de preluare nu este valabil pentru ziua de Sambata
Salut IT SOLUTIONS SRLcrd

CUI: RO34278100
Nr ord reg com: J40/3611/2015
Punct de lucru: Str. Huedin, nr 29, sector 4, Bucuresti